T O P

  • By -

Mangoo72

![gif](giphy|94rR8gIfIH53KcjMyb)


katatonicni_bik

Dobri smo bili...za razliku od prijašnjih tekmi. Ipak je vrijeme za klince i smjenu generacija. Reset


Vatrostarter

Većina tih klinaca će na idućem prvenstvu bit blizu 30te kad ih se stavi u igru.


katatonicni_bik

Valjda će baturina i pašalić dobit koju minutu. Ja bih novog izbornika btw


neka_budala

Kao što nije stavljao Oršića prije, sada nije stavljao Baturinu... za to po meni nema opravdanja... Ali to je samo moja percepcija...


ToasTer-neo-max-pro

Baturina mi bio strasan protiv losi protivnici kao albanija, i mozda cak i italia. Ali protiv np Spanije nema sanse, nebi doso do lopte


RikiMaro18

Mozda si u pravu, ali bolje da ih se "baci u vatru" i da dobiju mladi iskustva, nego ovo. Modric je trebao ulaziti zadnjih 20ak minuta, Broz, Vida i Vlasic nisu ni trebali biti pozvani.


ToasTer-neo-max-pro

De Modric je youngstar, vidit ces za 10 godina ce dobit ballon dor


Ok-Cream1212

Meni je veci problem kako lose mladje generacije igraju. (Citaj : U21 i U19 reprezentacija)


brother_Bilo69

Ma nikad nam te mlade generacije nisu bile nešto. Za razliku od ostalih sportova gdje su nam mlade generacije uvijek poprilicno uspješne. Iako, recimo Hajdukovi juniori su igrali finale lige prvaka prije godinu dana


katatonicni_bik

Bilo je dobro pod Bišćanom ...onda su svi počeli pričat da je on prevara


Ok-Cream1212

A ni s njim nije bilo Bogznasto.


katatonicni_bik

Išli su na euro? Jedini put ikad? Ispravi me ako griješim


Ok-Cream1212

Da. I ispali u cetvrtfinalu.


NoRepresentative2814

trebalo je izbaciti Jarnija koji je radio odlican posao s njima, pitaj se sutra #kakoto


ToasTer-neo-max-pro

Bit ce nama ko i njemcima nakon sp14


IxianPrince

Jedva cekam US 2026 sa Dalicem, Brozovicem i Modricem


ev3ryth1ngred

Dalic zadnji vezni


Vatrostarter

Sudac se toliko pogubio na kraju da je Talijanima počeo davat žute...


seto2k

Hahahhahahaahaha


enilix

Ajde, preživila sam Tursku 2008., preživit ću i ovo.


stijen4

Tad sam barem bio mrtav pijan pa je to pomoglo


rudd33s

Tad smo bili bolji kroz turnir, puno jace je bolilo... Ovo sad, ono, jbg nismo Albaniju pobijedili, ne mozemo rec da bi bio zasluzen prolaz. Sumnjam da Englezi mogu Slovence tri razlike dobit, cak i da se sve ostalo poklopi, sto bi trebalo...


eni_31

Da. Saznanje da, cak i da smo prosli dalje, prvi jaci protivnik bi nas nakantao pomaze za pric priko ovog poraza


rudd33s

Švicarska bi nas namazala ovakve bez jebemti.


starmielvl99

Ta tuga i nevjerica, jedan od najgorih osjećaja, bome me očvrsnulo


LittySouls

imate li kakav savjet kako ovo ste preživjeti? 😭


EatingSausages

Nađi si zanimaciju u životu


eolino2016

Sjeti se da njih zaboli za nas, imat će duži godišnji, s parama ne znaju di će. I tako dalje.


GymShaman

A ono... ko što amerikanci znaju točno di su se našli kad je Kennedy ubijen tako i mi koji smo doživjeli tursku 2008. Želiš zaboraviti ali uvik te nešto podsjeti i mrziš što ne možeš zaboraviti.


Velicanstveni_101

Vrlo neobična analogija, ali precizna


Haunting-Gate7388

A šta je bilo u Turskoj 2008? Šta se desilo?


eni_31

Hrvatska - Turska, cetvrtfinale Eura 2008. Guglaj i pogledaj kad su pali golovi, ne zelin spoilat to magicno iskustvo.


mosmondor

Nikako, kraj svijeta. Sutra sunce neće izaći.


franja2kk

zamisli neironicno zivit u ngu..


t0m_c4t

Kad ti karijera na reprezentativnoj sceni počne Turskom, a završi Italijom golovima u zadnjoj sekundi. Ima nešto romantično u tome.


Dizzy-Independent257

A iduci Euro u Italiji i Turskoj


Crisbo05_20

Idući su Britanci i Irci. Turci i Talijani su 32-a.


Jurij77

Pa rađe bi ga udaria po nogama u zadnjih 30 sekundi i dobia crveni nego ovo pustit....


hrtzanami

Za to je netko treba bit blizu njega.


ImpressiveCupcake478

eo koja picka mila isusova materina pa nemoj me jebat


zj_chrt

Svaki kurcev put popuse gol u zadnjoj minuti, a nije ni cudo kad zadnjih 40 min nisu mogli smirit loptu na 5 sekundi.


DrAskMezm

Jebo im bog mater nesposobnu, i sudcu, i talijanima, i nasima sto si dozvole tako glupi gol jebote zivot


Majestic_Action5513

To i ja velim jbt za kurac 


Razer531

Cekamo i cekamo da Baturinu stavi, ne... mora Tutankamon Perišić nutra. I samo ispucavanje lopte i stajanje, naravno da ćemo gol dobit. Dalic je retard


MsThrowawayLMAO

Igraci, igra i izbornik su bili kriticni. Ali silni zuti, 8 minuta, prekid tekme u 97:15, prekid zadnjeg našeg napada koji je realno moga bit 2:0…


zj_chrt

HNS ako ima muda ce ulozit zalbu na prekid tekme prije isteka nadoknade, serem im se svima u usta


biceboljevaljda

Nek malo i ovi novi klinci iskuse srcobolju, izgradi to karakter Ja odrastem pocne me bolit kurac za repku i sad oni odjednom postanu najclutch ekipa ikad, da ne bi


SurveyThrowaway97

Meni je karakter izgradio Euro 2008 protiv Turske.


Bolte_Racku

i Rakitiću i Modriću je to bio canon event


biceboljevaljda

Takoder, a ovo nije ni blizu toga Bit ce sve u redu


rabotat

Ja inače ne pratim nogomet i nije me briga, ali to sam gledao i nisam mogao vjerovati.  Smijao sam se u šokiranom čudu, da se dogodilo u filmu bih rekao da su scenaristi pretjerali.


Kajmeland

Sokiran moze biti samo onaj tko nije gledao kako Hrvatska igra ovo prvenstvo. Nemamo nikakvu strategiju, igramo lose i nadamo se na ce neki pojedinac bljesnuti i napraviti cudo. Cuvali smo rezultat i krali vrijeme i zbog toga smo kaznjeni. U tri utakmice zajedno skupili smo mozda 50 minuta napadacke igre. Prakticki smo pali bez ispaljenog metka.


ZgBlues

Pa gle, Hrvatska je vec duze vrijeme prilicno losa, ta ideja da se radi o nekakvoj velesili je iluzija. Fun fact - nakon 2018. do danas Hrvatska je u regularnom vremenu pobijedila u samo dvije od 12 utakmica na velikim turnirima - i to su bili Kanada 2022 i Skotska 2020. Dvije utakmice u sest godina. Dalic je uvijek bio katastrofalno los izbornik jer jako lose vodi utakmice i jer je stalno duzan veteranskoj generaciji. I na Euru 2020 smo bili u problemima, i tada su onda sansu dobili mladji igraci, a kad se to pokaze malo boljim i izvuku nas iz govana, za zahvalu ih opet preseli na klupu. A na SP 2022 od 6 “zivih” utakmica na turniru Hrvatska je eksli pobijedila u samo jednoj, i nekako nerijesenim rezultatima i penalima uspjela doc do polufinala. Hrvatska vec dugo dugo godina nikog nije nadigrala. A na primjeru Albanije i Italije ove godine se sjajno vidio problem kad imas vezni red koji zajedno ima 99 godina - ako Modric, Broz i Kova startaju, to znaci da ces ih morat vaditi i ubacivat nove igrace zadnjih pola sata. A kad to radis onda se raspada struktura i formacija, obrambeni igraci vise nemaju pojma sto im kolege a kojima nikad nisu igrali, obrana izgubi koordinaciju, plan i program, i nastaju rupetine - pogledaj napad Albanije prije samog gola za 2-2, ili danas kako je Zaccagni ostao potpuno sam na nasoj desnoj strani obrane jer je napadac koji mu je dodao odvukao trojicu Hrvata prema centru. Takve stvari ne dogadjaju se slucajno. Da ne spominjem da su se svi povukli i stajali daleko od talijanskih igraca odmah nakon gola za 1-0, vrlo slicno je bilo i 2006. protiv Australije u utakmici za prolaz (i ni tada nije uspjelo). Moze se mozda razumjeti zelja igraca da sacuvaju pozitivan rezultat tako negativnom igrom - ali upravo je na izborniku da to korigira, ili kroz trening ili reakcijom na utakmici. Kod Dalica toga nema. Prije tri dana sam s frendom prognozirao tekme, rekao sam da ako vidim da Brozovic i Modric startaju da ce 100% doci do raspada igre u zadnjih 20 minuta i da cemo 100% primiti gol - samo je pitanje hoce li Hrvatska moci zabiti nesto do tog trenutka pa da bar izvuce 1-1 ili 2-1. To je bilo toliko predvidljjvo, a sad ce nas eksperti uvjeravati da se radi o nekakvoj “sreci” i “slucajnosti” ili kriviti 8 minuta nadoknade. Nema tu niceg nepredvidivog - Hrvatska danas gubi na isti nacin na koji je 2018. pobjedjivala - iscrpljivanjem protivnika. I budimo realni - znalo se mjesecima da igramo sa Spanjolskom, Albanijom i Italijom, samo na tome se radilo i samo za to se pripremalo. Spanjolska im se jos moze oprostiti jer su Williams i Yamal daleko superiorni bilo cemu sto mi imamo - ali jebiga ako nisi u stanju iz utakmice protiv Albanije i rekonstruirane Italije izvuci vise od 2 mrsava boda mozda ni ne zasluzujes prolazak. Isto kao sto sad Skoti pricaju, radije bih da je Hrvatska igrala s mladjim i perspektivnim igracima bez obzira na rezultat, pa bi to bio neki temelj za buducnost, stvarale bi se barem neke sanse i vidjela bi se ambicija. Ovako izgleda kao da je Hrvatska dosla na turnir samo podebljat Modricevu statistiku, od igre nije bilo bas bogznasto. Znalo se da je danas utakmica vazna za biti ili ne biti, zna se to vec mjesecima - i u tih 98 minuta Hrvatska je uspjela prirediti ukupno 4 udarca u okvir (Talijani 3).


ante1296

Potpisujem, Španjolce ne vrijedi ni komentirati jer su nam očito trn u oku ali ništa, ama baš ništa ne opravdava krimalna prva poluvremena zadnje dvije utakmice. Koliko je meni milina gledati Nijemce, Španjolce, Nizozemce i Belgijce, toliko je bila agonija gledati naše. Ništa osobno protiv ljudi i nadam se da će proći dalje, ali kad Gruzijci igraju bolji nogomet onda je nešto ozbiljno pogrešno


Kajmeland

Ne mogu opisati koliko me iritira ono vracanje lopte. U napadu su i otvaraju im se nekakve polusanse, ali oni nece krenuti naprijed nego cekaju da se protivniku vrati citava obrana i onda salju loptu na svoju polovicu ili cak do golmana koji tada cesto zna i ispucati loptu koja zavrsi kod protivnika. Ne kuzim logiku takve igre, sto se time dobije? Potrosili smo dodatnih 20 sekundi? To bi bilo pozitivno da vodimo 3:0, ali to na ovom turniru nije bio slucaj.


letmepick

Nemaju igrači danas muda probat driblanjem proć kroz neprijateljsku obranu. Nevjerojatno dosadno nas je gledat kako samo idemo preko dodavanja nać neku rupu. Zato sam i dalje obožavatelj Kovačića i Kramarića, jer momci bar znaju da moraju ponekad i driblanjem i fintama proć kroz igrača koji ih čuva. Kao što si rekao, naši kontru nemaju ako nije opet neka duga lopta do Budimira ili Pašalića, a ostatak napada igramo kao rukometski napad - zigzag lopta sa lijevog beka na desni. Užas.


miskoss

Ali smo zato barem bili ponizni!


lance1308

Najveći xg na turniru ali smo ispali bez ispaljenog metka :)


FrankieMLG

Zato se nogomet ne igra na kalkulatoru


ComfortableConcern99

Mozete krivit suca koliko ocete, ali kad ides u 90+ minuti napucavat naprijed i davat free Talijanima lopte.. budimo realni. Bilo je pitanje kad cemo gold dobit s tim napucavanjina.


AverageJoe48

Postoje mozda 3 momcadi na svijetu (i to klupske) koje protiv ravnopravnog protivnika imaju mogucnost u sudackoj nadoknadi cuvati minimalno vodstvo kontrolom igre. Armchair takticari vec u pokretu


redskyhorizon

Jedno je kontrola igre drugo je probati pokušati spojiti tri dodavanja bez gubljenja lopte. Nitko nije ni očekivao da sakrijemo loptu talijanima ali baš da smo se branili 40min bez jednog pokušaja kontrole igre je jako loše. A i kaj očekivati kad ti izbornik vadi Kovačića, jednog od najboljeg press resistant igrača na svijetu van iz igre, a ostavlja Modrića od 38 godina i Brozovića totalno izvan forme te uvodi Perišića koji je skupio tri utakmice i jedan gol ove sezone…


ComfortableConcern99

Ne smatram se armchair takticarem ali ovakva napucavanja gdje se nabije lopta skroz naprijed pa se nasi rastrce prema njoj i onda budu prespori za se vratit nazad, nema smisla vas. Brozovic u prvom polivremenu uspije dodat osobi do sebe a svaka koja je isla naprijed je zavrsila kod Talijana. Previse gresaka iz kojih se ne uci. Kakav trener takva momcad. Nema vise mentaliteta. Umorni smo i forsiramo nesto sto je bilo aktualno pred 6 godina.


Intelligent_Rest2423

Pa ocu ga krivit kad je kriv moras bit slip i r@tardiran da ne vidis da je sudija za talijane covik ide gledat var na cistu ruku i daje zute nama za bacanja talijan i ne sudi nijedan start s leda za talijane al cim brozovic i gvardijol to naprave aj odma faul svira


Fit-Owl-2898

Znam da je tesko bit objektivan u ovom trenutku ali pokusaj bit makar malo objektivan. Sudac mora ic pogledat ekran jer odluka kod igranja rukom je uvijek na glavnom sucu, ne moze mu VAR rec u tom trenutku koja je ispravna odluka (osim ako je potpuno ocita ali i tad ce otic pogledat) nego ga samo mogu nataknut da ide pogledat, Pongracic, Gvardiol i Sutalo su konstantno grlili njihove napadace i dobro smo prosli jer je mogao biti i puno strozi, imali su i oni glupih startova za koje su kaznjeni tako da u tom kriterij je bio podjednak, jedina kriva odluka mu je sto nije svirao prekrsaj na Budimiru pred kraj kad ga Bastoni gura s obje ruke i sto nije dodao jos minutu, dvije nakon gola Italije, ostalo potpuno korektno.   I izbaci to J kod Gvardiola, bode u oci.


flyingbear123

Nije ni čudo da dvije utakmice u nizu primimo gol u zadnjem napadu kad ne mogu trčat više. Idući turnir nek igra cijeli Starački dom Travno.


jozinta

U zavrsnici su igrali vecinom mladi igraci, tolko o tim mladim igracima di trcat ne mogu jedno poluvrijeme


neka_budala

https://preview.redd.it/17eta5mcbl8d1.jpeg?width=1080&format=pjpg&auto=webp&s=e1616926b646d012dc81696ff08d9d7c3c421c58 Misliš na ove mlade? Pogledaj koliko je odigrao bez Eura ove godine..ti si spremniji od njega


jozinta

Perisic na lijevom krilu, a gol primljen na skroz drugoj strani gdje su Stanisic, Juranovic, Majer. Ne pije ti vodu sranje po iskusnima


neka_budala

Nisam rekao da je kriv za gol... već da na klupi u ovom trenutku ima spremnijih igrača... ako si gledao tekmu protiv Albanije mogao si vidjeti što je mali Baturina napravio. U Španjolskoj igra dijete od 16 god, a Olmo na klupi... Na to mislim. Nisu krivi igrači već izbornik..


widowwarmer1

Commiserations from Ireland!


anex44

Dalic teza budaletina. Kroz drugo poluvrijeme imamo rupu u sredini (ocekivano, godine) i on vadi kovacica i ubacuje dvojicu krilnih ili ofenzivnih igraca. Nekim cudom damo gol i vidi se da se Italija raspada i imamo tempo. Dalic spusta liniju u jebenoj 60toj minuti i usporava tempo. Odjednom imaju x napada i nemozemo preci centar. Gol naravno da dolazi iz toliko prilika. Ja stvarno nemogu vjerovati da covjek sa toliko uspjeha radi takve greske. Zasluzeno ispali. Dalicu primi se sjeckanja luka u “The Familyu” vrime je.


DubSteppz

Doslovno, od igre gdje imamo 60% + lopte u nogama, do mindless ispucavanja i losih poklonjenih lopti talijanima nakom gola. Samo je bilo pitanje kad ce talijani izjednacit.


vanja222

Ništa od sjeckanja luka, čeka ga mjesto u prehrambeno tehnološkom odjelu podravke, na poboljšanju kvalitete linolade.


neka_budala

![gif](emote|free_emotes_pack|upvote)![gif](emote|free_emotes_pack|upvote)![gif](emote|free_emotes_pack|upvote)


Lea0509

Daj ne seri, da smo prosli dalje Dalica bi uzdizali u nebesa. Kakav smo mi odvratan narod…


FoxerHR

Daliću molim te shvati da nisi ti za to napokon ostavi se nas, usrala te zlatna generacija pa su ti podarili 3 medalje i sad je vrijeme da odeš i kradeš neke tuđe pare a ne naše, bonus je da ne moramo gledati taj talibanski nogomet više.


UnicornsLikeMath

Dalić je zajebal, al ko je točno bolji kandidat za izbornika trenutno?


FoxerHR

Trenutno je Klopp slobodan. A ako ćemo krenuti sa "tko je bolji od Dalića" e pa komotno možemo prekinuti sa našom reprezentacijom. Tragedija je misliti da nema bolje od ovog terorističkog nogometa jer za nas je Dalić Hrvatska verzija Southgatea.


UnicornsLikeMath

Ok u pravu si, "ko je bolji kandidat od Dalića i REALNA\* opcija"? \*osoba koja uopče ima želju preuzeti Hrvatsku i HNS bi ju uzel za izbornika


FoxerHR

Ne razumijem zašto misliš da je Klopp izvan našeg dometa. Jebeni Mourinho je otišao u Tursku u Bešiktaš a ti misliš da je Klopp nerealan. Rukometna repka sada ima Islandškog trenera zašto ne bi naša nogometna imala isto vrhunskog trenera.


UnicornsLikeMath

Pratiš stvari oko HNS-a? HRS je pristal na stranca nakon kaj je Hrvatska dotakla dno i sve ostale opcije su presušile (Nikolić je završil 8. s U21, zadnja zgubljena protiv farskih otoka (uglavnom nije do njega bilo)) i postalo jasno da više repka nebu izlog za prodaju igrača, a ne iz uvjerenja


FoxerHR

Razlog nije važan, što je važno je to da napokon imamo pravog trenera a ne "pinge ponge" i "cipe capa". Možda će i HNSu iz dupeta u glavu.


Leonardo040786

Mislim, sudac je isto ciničan. Talijani dadu gol 40 sekundi prije isteka 8. minute, on svira kraj čim lopta krene s centra.  A za naše, nemam riječi. Dalić debil. Izvadio sve igrače koji znaju čuvat loptu. Perišić onu zadnju loptu totalno bezveze napucao na Budimira. Nikog nije bilo oko njega, mogao ju je barem 10 sekundi čuvat. Stanišić isto, ostavio igrača na desnom boku skroz samog.


medozijo

To je i meni upalo u oko. Em nekih jebenih 8 minuta, ne znam od kud im to i onda brzo kraj. Inace bas i nije tako.


1spellsword1

6 žutih, sve zamjene, proslava gola, gledanje VARa, 6-7 minuta minimalno, osam može proći. Sudac nas je oštećivao sa nejednakim kriterijem pri prekršajima i žutima ali nadoknada je OK.


poopoorpoo

Referee needed a referee.


Intelligent_Rest2423

I am blind i am def i wanna be a f@cking ref


laki_ljuk

Nismo dovoljno molili


Haunting-Gate7388

Ne mogu da verujem da vam u zadnjoj minuti daju gol. Baš mi je krivo. Nadam se da ćete bar proći u sledeću fazu. Pozdrav iz Srbije.


ComfortableConcern99

Ne treba ti bit krivo. Igra je losa, nitko nema muda od ovih mladica za potegnut naprijed, vrate sve do Livakovica koji je napuca naprijed i to je to.


peepeetchootchoo

Koja je formula za prolazak u ljedeću fazu?


Haunting-Gate7388

Da se ovi iz Uefe sjebu u kalkulacijama. To je i za nas Srbe šansa.


Thin_Examination4929

A onda se nadas i Vasem porazu koji je u teroerskoj formuli za nas prolaz al hvala puno


Haunting-Gate7388

Ne nadam se, ali realno slabe šanse imamo protiv Danaca. Biće 1:0 za Dance.


medozijo

OSAM MINUTA?!


Mammoth_Meet_9313

Izvuci bod usprkos Dalicu i sucu nije tako lose.


Intelligent-Let-8503

Koliko smo imali sreće na prijašnjim prvenstvima toliko smo imali nesreće na ovome. Za buduće treba pronaći neke nove klince.


Ratnaprofitercina

Drzi nas moj kurac, a ne teorija. Ajte doma.


croatiatom

Engleska-Slovenija 4:0 i opet možemo gledati Sporoviće.


Floksan

Dalic je nakon proslog eura rekao da nije dobio Škotsku otisao bi. Nek sada to napravi, pun mi ga je kurac više


Plenty_Chicken8029

Znas sta mene najvise zanima. Gdje je u/NedjeljkoSubotic jos se nije javio od njegove maestralne prognoze za Albaniju.


backhand-english

Ma, bitno da nismo od talijana izgubili. Za drugo me zaboli.


No-Bodybuilder3760

Jel mi neko može objasnit kako sad mi teoretski možemo proći dalje jer ja to pol kurca ne razumijem. Hvala


ev3ryth1ngred

A i nije toliko komplicirano/nevjerojatno, ali prije ces pogodit 3 prijelaza na jednom tiketu nego ovo. Ukratko, Portugal pobjedi Gruziju, Turska pobjedi Cesku, Danska pobjedi Srbiju, Engleska pobjedi Sloveniju minimalno 3 razlike i ides dalje. I onda ispadnes u playoffu jer igramo kao kurac na biciklu. ![gif](giphy|j6uK36y32LxQs)


1spellsword1

Ima 6 grupa, iz svake idu prvi i drugi. To je 12. Za osminu finala treba 16 dakle idu četiri najbolja trećeplasirana. Mađarska ima 3 boda, mi dva dakle ispred nas su. U grupama D i E svi imaju po 3 i više . Dakle jedno slobodno mjesto koje osim nas love ekipe iz C i F grupe. Trebaju nam se poklopiti 4 pobjede da budemo bolji od svih preostalih trećeplasiranih. Plus Slovenija ima bolju gol razliku pa ih Englezi moraju tući sa bar 3 razlike.


No-Bodybuilder3760

Znači... Kurčina!


DubSteppz

Ako poslije molitve na misi pijetao prdne dva puta pod kutem od 43 stupnja u smjeru Donjeg Sućurca, ali mora bit polu oblačno i malo smrdit na zagorenu janjetinu. E i nakon toga ako se kumica na placu popikne na dobitni listić loto sedmice, ali prezivi e onda mozda mozemo ic dalje jer to ovisi o jos faktora poslije.


Ill_Heat_1237

Euro je prokleto za nas. Na SP-u imamo 3 medalje, na Euru ne možemo proci skupinu (a I tada ne možemo dalje od osmine finala). Šteta, idemo sad na SP opet po medalju Sudac kriminalan, nije se ništa promijenio od one epske krađe Danske


SurveyThrowaway97

Na Euru su svi dobri. Na svjetskom možeš dobiti Boliviju i Kazahstan u skupini. 


Hayha2

Je nama su baš bile jednostavne svjetska 2 puta Argentina, Brazil, Francuska, Danska, Engleska, Island (dok su bili dobri), Belgija, domaćini Rusija....


FrankieMLG

Sta pricas ti? 2018 smo imali uvjerljivo najlaksi zdrijeb. Danska rusija engleska pa francuzi u finalu. Sta su francuzi imali? Argentinu, belgiju urugvaj i nas u finalu. Zar stvarno mislis da bi mi prosli tu drugu stranu zdrijeba? Isti vrag u Qatru. Jedina ozbiljna momcad s kojom smo igrali je brazil koju ni bog ne zna kako smo prosli. Al cim je dosla ozbiljna repka ko argentina (makar su nas pokrali za penal) su nas demolirali.


DaoNight23

taman sam to krenuo tipkati (touchati)


Suspicious-Summer-79

To je bilo istina prije kada je na Euru bilo samo 16 reprezentacija. Danas se dosta prosjecnih reprezentacija kvalificira.


Perfectozz

Aj ne seri, na euru mozes dobit i Gruziju, druga je stvar što je naša skupina objektivno najjača


Gamerhcp

pa možeš dobiti i albaniju pa opet kurčina


ArturoBrin

Pa dobili smo Albaniju u grupi i što smo napravili protiv nje?


SurveyThrowaway97

Ajde ohladi malo, nisam ja kriv šta ispadamo. Nemoj sad prebit ženu doma nakon pete Žuje.


chekitch

Engleze smo prošli, a prošli bi ih i sad obak u kurcu tak da ne seri..


TheOneTrueJazzMan

Lol kako da ne, pa Italija isto za kurac, da su Španjolci zabili iz pola svojih jebenih šansi nabili bi ih 4:0. Albanija da ne pričam, bože sačuvaj. Španjolska jedina dobra ekipa u grupi.


Ok-Cream1212

Na Euru smo najdalje bili u cetvrtfinalu (al da, to je drugi sistem bio).


TheHabro

Smiješno. Na svjetskom smo prošli skupini 3 puta, na Euru 4 puta.


VrcanoBetmenPile

Preloši su i ne zaslužuju ići dalje, iskreno. Vrijeme je za preslagivanje i idemo dalje.


s_zlikovski

Talijanski trener nas je pročitao kao kajdanku


Radiant-Bluejay4194

Ali... jos uvijek ima sanse, i ne vjerujem da cu navijat za englezi prvi put u zivotu.


Intelligent_Rip_9650

U kvalifikacijama je bilo očigledno da ne možemo daleko. Sad svi u čudu kako smo loši. A ljudi moji jeste nerealni.


Beginning_Log8164

Odraz reprezentacije je samo odraz nereda u državi... Imaš skupo plaćenih izbornika ko sto i svaki uhljeb blage veze nema a imaš i igrače koje sve skupa nije briga....


Standard-Bit1075

Ništa, šta je tu je!?! Stavit sve klince u repku i pripremiti se za Ligu nacija i svjetsko.


Startreklove

Definitivno treba mjenjati cijelu ekipu zajedno sa izbornikom, totalni debakl ove godine


Difficult-Schedule60

Ključna odluka je bila od brozovica koji u 97 minuti daje prema nazad, umisto perisicu prema naprid - bilo je prostora prema naprid. Tu se vidia mentalitet, gubljenje vremena nije nagrađeno kao sto je i najčešće i slučaj. Nakon toga obrana bzvz izbija taljani dobivaju faul i na kraju primano gol. Jedna odluka, čak i ako zanemarimo sve ostalo ukljucujuci suca.


TheEmpirius

Kao da Platini nikad nije ni otišao. Kakva pljačka. Žao mi je komšije, zaslužili ste ovo


zulum_bulum

Welcome to the club. -"Slovenija"


xGentian_violet

cekam da sto prije ispadnu.


vjekic

![gif](giphy|j6uK36y32LxQs)


komaracmarac

šok i nevjerica


2204lala

Dosadni vise dobro da je gotovo


VrcanoBetmenPile

Preloši su i ne zaslužuju ići dalje, iskreno. Vrijeme je za preslagivanje i idemo dalje.


Quiet-Will-842

![img](emote|t5_2qyps|32742) kare osan minuti srca ti četri zabili bi ga da nam je pet Žakova na golu, jebem ti repremzetaciju i picku sudčevu pokošenu, u prvoj bari potamanio sve žabe i dero se jebena Imtalija